یادمان باشد....

                 بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.comیادمان باشداگرخاطرمان تنهاماند       بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com

                            بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.comطلب عشق به هربی سروپایی نکنیم       بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com

                      بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com یادمان باشداگراین دلمان بی کس ماند       بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com

                        بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com طلب مهرزهرچشم خماری نکنیم       بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com

         بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.comیادمان باشدکه دگرلیلی ومجنونی نیست        بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com

       بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com به چه قیمت دلمان بهرهرکس چاک کنیم       بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com

        بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.comیادمان باشدکه دراین بحررنگ وریا       بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com

         بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.comدگرحتی طلب آب زدریانکنیم       بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com

          بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.comیادمان باشداگرشمعی وپروانه دریکجادیدی  بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com

                        بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.comطلب سوختن بال وپرکس نکنیم              بهاربیست                   www.zibasazi.bahar-20.com

نظرات 11 + ارسال نظر
رهگذر کوچه بی کسی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 17:51

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن گفتی که نه،باید بروم،حوصله ای نیست

فاصله ها عزیز من پنجره ها را وا بکن بازم مثل گذشته ها به اسمون نگاه بکن دلت می خواد تو بدونی اون که دوستش داشتی کجاست اون بالا تو اسموناست بهشت زیبای خداست یک لحظه چشماتو ببند ببین هنوز دوست دارم شبا که خوابت نمیره منم به یادت بیدارم فقط بخاطرت بیار که زندگی یک فرصته برای هر مسافری که تشنه محبته

یادمه یه آرزو بود همیشه موندن با هم واسه زخم دل تنها یادم تو بودی مرحم ولی اون روزها گذشته دیگه نیستی که بدو نی کاش می شد بهت می گفتم من می خوام پیشم بمونی با یه دنیا اشک و غصه نمی خوام بی تو بمونم ولی اون روزها گذشته شاید از یاد تو رفتم کاشکی بودی و میدیدی من هنوز عاشقت هستم من صدات و نشنیدم نم اشکاتو و ندیدیم توی آشیون قلبت من نموند م و پریدم

ولی امروز یاد عشقت من و تنها نمی زاره لحظه های بی تو بودن تو رو یاد من میا ره


mahiar سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:08

سلام
وبلاگ خوبی دارید
تبادل لینک میکنید

مرکز دانلود برنامه وکرک

http://www.tafrihi.ir

خبر بدید
بای

حسین سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:16 http://www.oxinads.com/?a=12214

معتبرترین سیستم کسب درامد وبمسترها
کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت
24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید
متشکرم – موفق باشید
طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران با مجوز رسمی
http://www.oxinads.com/?a=12214

محمد سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:35

سلام
ممنون

yas سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:14 http://www.yaseman-17.blogsky .com

خیلی قشنگ بود
همیشه فقط بیت اولشو خونده بودم

mahiar سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:30

سلام
وبلاگ خوبی دارید
تبادل لینک میکنید

مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com
خبر بدید
بای

محسن چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:04 http://www.eblis-67.blogfa.com

سلام
وبلاگت بد نیست ولی به پای وبلاگ حامد نمی رسه سعی کن ازش یاد بگیری .
راستی وبلاگ من هم قشنگه نگاه کن یاد بگیر .
www.eblis-67.blogfa.com

خیلی ممنون از نظرتون

ashenaye gharb شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:08

salam veb kheili khobi darid.omidvaram ke har roz pishraft konid.

باستان از بیستون شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:55 http://bastan.tk

درود بر تــــــــــو...

با افتخار لینک شدید...

دلشاد باشی و پاینده...نازنین.......بدرود

رهگذر کوچه بی کسی یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:47

سلام
شما که این همه می گید یادمان باشدپس چرا ................
یا نگویید یا خودتان هم به آن عمل کنید.

سلام
اول از باز دیدتون ممنونم.بعد این را برای پسرای سنگدل گفتم.واین ها چیزی جز واقعیت نیست.

ashnaye gharib دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:46

salam ek khaste nabashid khedmate shoma doste aziz. chera to in chand roz sheraye bishtari be veb eazafe nakardid? age dost dashtid ek sar be id man bezanid onja man mitonam chizaye khobi dar ekhtiareton bezaram be omid fardaii behtar (چه سخت است لحظه وداع و سختتر از وداع سپردن شما به دست این روزگار) به امید روزهای بهتر gharibemsk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد